بهترین دکتر ایمپلنت دندان در تهران

بهترین دکتر ایمپلنت دندان در تهران

بهترین دکتر ایمپلنت دندان در تهران

در حال حاضر یکی از بهترین درمان های دندانپزشکی برای دندان های از بین رفته و جای خالی آنها، کاشت ایمپلنت دندان است که البته انتخاب مواد ایمپلنت و متخصص ایمپلنت در موفقیت آمیز بودن این درمان بسیار موثر است از همین رو در این متن به نکاتی مهم درباره بهترین دکتر ایمپلنت دندان در تهران اشاره میکنیم که قطعا بایستی هنگام انتخاب کلینیک دندانپزشکی دقت نمایید.

کلینیک تخصصی ایمپلنت دکتروالا در زمینه های کاشت ایمپلنت دندان در تهران ،لمینت دندان در تهران، ارتودنسی دندان و سایر خدمات دندانپزشکی به صورت تخصصی فعالیت دارد و بیمارن میتوانند بعد از بررسی و مشاوره تخصصی توسط پزشکان حاذق، درمان خود را در این مرکز تخصصی ایمپلنت و لمینت انجام دهند.

انتخاب دندانپزشک ایمپلنت یکی از مهمترین تصمیمات در مراحل انجام ایمپلنت است زیرا می تواند بین یک درمان موفق و شکست ایمپلنت دندان تفاوت ایجاد کند، که اگر به درستی انجام نشود ممکن است مدتی بعد درمان ایمپلنت دندان شما شکست بخورد.

ایجاد حس اعتماد، اطمینان و ارتباط با یک پزشک مجرب و مراقبت از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا درمان اغلب چند ماه طول می کشد. در این متن چند مورد است که باید هنگام انتخاب برای یافتن دندانپزشک ایمپلنت دقت کنید.

 

  • تحصیلات تخصصی دندانپزشک

دندانپزشکی ایمپلنت شامل یک روش جراحی است که شامل مهارت، تخصص و دانش قابل توجهی است. هر چقدر هم که ترسناک به نظر برسد،متاسفانه امروزه بسیاری از دندانپزشکان در حال گذراندن دوره های یک یا دو روزه ایمپلنت هستند و روی فک های مدل پلاستیکی کار می کنند و سپس روی بیماران شروع می کنند.

آیا با دیدن یک دندانپزشک با چنین سطح آموزشی احساس راحتی می کنید؟

بهتر است به دنبال فردی باشید که در زمینه دندانپزشکی ایمپلنت تحصیلات تکمیلی بیشتری داشته باشد، به این معنی که در دندانپزشکی ایمپلنت در سطح دانشگاه شرکت کرده و معاینه شده است. آنها باید بتوانند موارد بالای ده سال را که تکمیل کرده اند به شما نشان دهند و بتوانند به بیماران پیشنهاد دهند که در مورد درمان گذشته خود با شما صحبت کنند.

 

  • ارزیابی کلی برای ایمپلنت دندان

یک ارزیابی جامع نیاز به ارزیابی پزشکی و دندانپزشکی دارد. شرایط پزشکی خاصی وجود دارد که با ایمپلنت دندان منع مصرف دارند، در حالی که برخی دیگر ممکن است خطر شکست را افزایش دهند. ارزیابی ایمپلنت دندان نیاز به ارزیابی دندان ها، لثه ها، بایت و عوامل زیبایی دارد.

علاوه بر این شامل تجزیه و تحلیل دقیق حجم و کیفیت استخوان است که معمولاً با سی تی اسکن انجام می شود. اکثر دندانپزشکان این فناوری را در مطب خود ندارند. توصیه می شود به دنبال متخصص ایمپلنت دندان با این امکانات باشید زیرا این نشان می دهد که آنها از روش های “بهترین عملکرد” ​​پیروی می کنند.

 

  • سن مناسب کاشت ایمپلنت دندان

هیچ محدودیت سنی برای ایمپلنت‌های دندانی وجود ندارد، برخی حتی در دهه نود زندگی خود اصرار دارند که دندان‌های ثابتی داشته باشند، زیرا ممکن است هنگام استفاده از پلاک دندان‌های مصنوعی دچار گشاد شدن شوند، دندان‌های مصنوعی اغلب لق هستند، یا مخالف تصور پروتز متحرک هستند. جوانترین سن بیمار برای دریافت ایمپلنت بستگی به این دارد که آیا از نظر اسکلتی بالغ هستند، یعنی زمانی که رشد آنها در حدود 18 تا 19 سالگی متوقف شود.

 

  • انتخاب نوع ایمپلنت دندان

صدها نوع ایمپلنت برای استفاده پزشکان در دسترس است. بسیار مهم است که فقط از ایمپلنت هایی از معتبرترین شرکت های ایمپلنت استفاده کنید که سابقه ثابت و تاریخی ثابت شده در زمینه ادغام استخوانی موفق و نتایجی که می توانید به آنها وابسته باشید. بهترین کار این است که متخصص ایمپلنت در تهران را پیدا کنید که از شرکت های برتر ایمپلنت استفاده کند.

متأسفانه اکنون شاهد افزایش تعداد بیمارانی هستیم که ایمپلنت‌های کپی یا با اجزای منسوخ شده‌ای دارند که نمی‌توان آنها را جستجو کرد و یا به دلیل عدم رعایت استانداردهای دولتی کافی در برخی کشورها قابل استفاده نیستند.

 

  • محل تولید ایمپلنت های دندانی

بسیاری از بیماران از محل ساخت روکش و سایر اجزای ایمپلنت خود اطلاعی ندارند و بسیاری از آنها در خارج از کشور با هزینه اندکی ساخته می شوند. ضرب المثل قدیمی “شما برای آنچه بدست می آورید پرداخت می کنید” قطعا درست است و باید به خاطر داشته باشید که این یک وسیله پزشکی است که وارد بدن شما می شود و توصیه می شود بهترین ایمپلنت های موجود را دریافت کنید.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

یک نظر

  1. کلینیک دکتر والا بهترینه، ایمپلنت دندان انجام دادم و برای دخترم که 6 سالشه ارتودنسی دندان انجام دادیدبسیار عالی و راضی هستیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *